שיקלי נגד העברת הדלק: "אסור לסגת מהקווים האדומים"

    המהדורה המרכזית No Comments on שיקלי נגד העברת הדלק: "אסור לסגת מהקווים האדומים"

    ביקורת על נתניהו? השר שיקלי ב'קול חי' על הדיווח על עסקה עם חמאס: "חשוב לעמוד על הקווים האדומים ששרטטנו בהתחלה ולא לסגת מהם. אני מתנגד גם לרבעי עסקאות – צריך להחזיר את כולם. אולי לחלק בין אזרחים וחיילים בשני שלבים"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התפוצות עמיחי שיקלי, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "אנחנו רואים זינוק של 500% בתקריות האנטישמיות בכל העולם בדגש על בריטניה, צרפת, גרמניה וארה"ב בריכוזים הגדולים ובפרט איפה שיש אוכלוסייה מוסלמית משמעותית. לצד המשבר אנחנו רואים מגמה של יהודים ללכת לבתי ספר יהודים והתעניינות גוברת בעלייה לארץ".

    על המשפיענים האנטישמיים: "בהשפעה על דעת הקהל יש 20% שמשפיעים על 80% האחרים. אנחנו מתמודדים לא רק מול חמאס אלא כל מי שעומד מאחוריו. האחים המוסלמים, טורקיה, ציר הרשע האיראני ושלוחיה. אנחנו בנחיתות מספרית דרמטית ביחס לאויבים שלנו, אבל יש לנו יתרון איכותי".

    על ההסתה הפלסטינית והטענה שישראל הרגה את משתתפי האירוע ההמוני בדרום: "אין מה לצפות מאבו מאזן שהוא מגדולי מכחישי השואה. רשות הטרור הפלסטינית הייתה ונשארה ארגון טרור והם משלמים ברגע זה משכורות למחבלים. צריך לומר שלא נשלח את חיילי צה"ל להילחם כדי להעביר את עזה לרש"פ". עם זה, ציין שיקלי: "עכשיו זה לא זמן להיכנס לדיון מה לעשות ברצועה בעתיד. רק לשרטט גבולות גזרה".

    הוא התייחס לקריאה לפרסם את התיעודים הקשים: "מי שחושב שתיעוד הזוועות ישפיע על דעת הקהל צפוי להתאכזב. גם הצד השני יודע להראות תמונות קשות, אף שאין שום מקום להשוואה".

    על הדלק שהועבר לרצועה: "חשוב לעמוד על הקווים האדומים ששרטטנו בהתחלה ולא לסגת מהם. אני מתנגד גם לרבעי עסקאות. צריך להחזיר את כולם. אולי לחלק בין אזרחים וחיילים בשני שלבים".

    ועל הצפון: "אסור לאפשר מצב שכוחות רדואן מאיימים על יישובי הצפון ואנחנו חייבים להביא לשינוי המציאות. צריך לממש את החלטה 1701".



    0 תגובות